מרחב של ביטוי ביצירה ומשחק, שיסייעו לילדך לזהות את הקושי ולהתגבר עליו באמצעות החוזקות והכישרונות שלו!​

אם אתם חשים שילדכם חווה קושי או בעיה כלשהי שמציקה לו או לסביבתו….
אם לילד שלכם יש הפרעת קשב, חרדות, כעסים, בעיות התנהגותיות או חברתיות – שמקשים עליו את התקשורת אתכם, עם הסביבה שלו ובעיקר עם עצמו – אני מזמינה אתכם להכיר שפה אחרת, שהיא מעבר למילים.

טיפול קוגנטיבי התנהגותי בשילוב כלים יצירתיים (דרמה, יצירה, אימפרוויזציה) נועד לסייע לילדכם לבטא את רגשותיו, להבין את הסיבות לקשיים שהוא חווה, לזהות את המחשבות ואת ביטויי ההתנהגות שלו סביב הקשיים, ולמצוא את הדרך לנהל את אותם הקשיים – באמצעות כלים  מגוונים, המותאמים אליו.
הטיפול מתקיים בשיתוף מלא עם הילד או המתבגר, אותו אני שואלת בתחילת כל טיפול שאלות ממקדות ומכוונות ביניהן: במה היה רוצה להשתפר? מה הבעיה שהכי מציקה לו? מה הכוחות שלו?

הטיפול יתחיל בפגישת הכרות עמכם ההורים, ולאחר מכן בפגישות עם הילד – בהן נברר יחד, בראש ובראשונה, מהו הקושי המלווה את הילד ואתכם.

במהלך הטיפול:

במרחב הטיפולי נשחק משחקי תפקידים ובמשחקי אימפרוביזציה, ניעזר במטאפורות, בדימויים ובאומנות ככלים מניעי שינוי המאפשרים שחרור וביטוי. השימוש בכלים של משחק וביצירה המותאמים לילד, מסייע להגיע ביתר קלות למקומות בהם מתחוללים תהליכים נפשיים, שלא פעם קשה לגעת בהם.

מטרות הטיפול בהבעה ויצירה

כולנו רוצים שלילדנו יהיה טוב, ולכן, מטרתו העיקרית והמרכזית של הטיפול לשיטתי היא – להעניק לילדכם כלים יעילים לחיים טובים יותר.
הטיפול ממוקד מטרה, מקנה מיומנויות שילוו אותו שנים קדימה, ומהדק את הקשר בין הילד לסביבתו.

אני מאמינה שהילד הוא בעל יכולות, אחריות ומוטיבציה, שמסוגל, בעזרת הכלים הנכונים, להביא לשינוי משמעותי בחייו. אני רואה בכם ההורים כשותפים לדרך ומסתכלת על הסביבה של הילד: בית הספר, החברים, המשפחה המורחבת כעוגנים חשובים המסייעים לטיפול.

אני מזמינה אתכם לתהליך חשוב שבו אעניק לכם הדרכה הורית באווירה משפחתית ורגועה, ואספק לילדכם (אחד על אחד) מקום של ביטוי, הקשבה, עידוד המוטיבציה והרחבת זווית הראייה שלו על העולם דרך היצירה וההבעה – שישפרו משמעותית את איכות חייו.

בילדכם העוצמה והחכמה להתגבר על כל קושי,
הוא רק זקוק להכוונה שתוביל אותו אליהן…

לבירורים, ייעוץ והזמנות:

    שם:

    מייל:

    טלפון:

    הודעה:

    כמה זה:

       כן, אשמח להצטרף לרשימת התפוצה שלך