1. הקטנה: "בוקר טוב אמא. רק רציתי להגיד לך שיהודה לוקח אותי לבית ספר..אני: ""בוקר טוב קטנה. אני יודעת מי לוקח אותך. זוכרת שעשינו ביחד מערכת?  פשוט  אצלי השעה חמש בבוקר. כן. בלונדון זה שעתיים אחורה.לא נורא.. אני אנסה לישון יותר מאוחר… יום נעים מותק.
  2. הגדול: " הלו, אמא. תקני לי פלסטשיין. אל תשכחי. כן אני בטיול. לא יכול לדבר.. ביי"  "טוב," אני אומרת לטלפון שנסגר. "גם אני אוהבת אותך. רק רציתי לדעת שלא ממש קר שם בצפון.ולמקרה ששאלת: אצלנו אחלה מזג אוויר."
  3.  האמצעית : "הי אמא, איך את נהנית? איך לונדון" מה , עוד לא יצאת מהחדר? טוב אני סומכת עלייך שתקני לי כל מה שאת מוצאת. שזה אומר: בגדים, נעלים, בושם תיק ואם אפשר גם איפורים.  בי אימוש. אוהבת אותך. " אה, ואל תשכחי לצלם לי מה קנית….
  4. אני: "הלו שרון. טוב שענית .תגידי הקטנה התקשרה קודם שהבת שלך הולכת לחברה. לא סגרנו שאת לוקחת אותה היום? או שאולי אני התבלבלתי בימים? לא, כי זה מתאים לי להתבלבל. מה הקטנה לא הבינה נכון? ואני כבר נלחצתי כי לא ענית לי כמה שעות. אז הזעקתי חברה.כן, היא תקח אותה בסוף. לא נורא. תודה…"
  5. הסבתא: הי. איך לונדון? תגידי איפה המדחום? כן יש לילדה קצת חום.איפה השארת את המפתח? ללכת לקחת אותו? תוכלי לשלוח לי את הטלפון של השכנה?אני: " כן אמא. שולחת שנייה."
  6.  הוא : "הלו. ממי. דיברת עם הילדים?" איפה הם?  הגדול חזר? אצל מי הקטנה? והאמצעית? אמא שלך הספיקה להגיע?  אני: "כן ממי. הכל טוב. רוצה שאשלח לך את הלו"ז שהכנתי להם מראש?מה אתה מתפלא שהכל מסודר? נכון. זה לא מתאים לי אבל הייתי צריכה לארגן שמונה אנשים כדי לטפל בבית אחד. טוב. אני באמצע מדידות. תתקשר הביתה. "
  7.  אני: "ממי. תתקשר לגדול. שוב המורה שלו שלחה לי הודעה. כן. נכנס באיחור עם סנדוויץ לכיתה. שולחת לך שתקרא… כתבתי לה שאני בחו"ל. אולי תרפה ממנו לעוד יומיים."

וככה זה נמשך. סהכ:  ארבעה ימיי חופשה.  שלושים אסמסים( כן, אני יודעת כי אחרי יומיים גמרתי את החבילה), ארבעים הודעות ווצאפ, עשרים שיחות, סבתא ובן זוגה- שזה שניים. חמש אמהות מתנדבות, חברה טובה שהייתה גלגל הצלה, עוזרת אחת שבאה ליומיים, כרטיס אשראי אחד לאוכל, ושלושה ילדים שכל מה שעניין אותם בסוף זה מה הבאתי להם במזוודות.

ואני? מודה שהתגעגעתי רק לחתולה…

שבוע טוב חברים…